8 wymówek, których najlepsi handlowcy nigdy nie użyją
1. Produkt - usługa który sprzedaję jest bardzo słaby. Dlaczego więc podjąłeś pracę w tej firmie, jeśli nie wierzysz w produkt?
2. Cena jest za duża. Sprzedawaj wartość a nie cenę, niską ceną sprzedają niespecjaliści.
Zadaj klientowi pytanie, co oprócz ceny jest dla niego ważne, bądź kreatywny i wymyślaj własne metody dobrej komunikacji w sprzedaży.
3. Nie ma czasu na poszukiwanie nowych klientów. Znajdź czas, planuj i eliminuj pożeraczy czasu.
4. Nasi konkurenci są lepsi. W czym są lepsi i jak wyróżnić się od konkurentów?
5. Nikt teraz nie kupuje. Twórz pilną potrzebę zakupu i poczucie wysokiej wartości, większość firm znajdzie budżet i podejmie decyzję, jeżeli dostrzeże wartość, następnie mając doświadczenie zacznij się nim chwalić i opowiadać o tym jak pomagasz innym.
6. Mój produkt jest powszechny. I co z tego? Dobry sprzedawca nawet z podstawowymi produktami zbuduje wartość i warianty.
7. Klienci nie oddzwaniają na moje telefony. Dałeś im powód, aby oddzwonili?
8. Za mało osób wie o naszych produktach. Zróbcie więcej reklam, sposobów jest tysiące, najważniejsze jest aby być aktywnym, jeżeli brak Ci pomysłów to skorzystaj z agencji reklamowej.
Artykuł związany z poszukiwaniem klientów
Poszukiwanie klientów
Damian Wilpert
Szkolenia sprzedaży
2. Cena jest za duża. Sprzedawaj wartość a nie cenę, niską ceną sprzedają niespecjaliści.
Zadaj klientowi pytanie, co oprócz ceny jest dla niego ważne, bądź kreatywny i wymyślaj własne metody dobrej komunikacji w sprzedaży.
3. Nie ma czasu na poszukiwanie nowych klientów. Znajdź czas, planuj i eliminuj pożeraczy czasu.
4. Nasi konkurenci są lepsi. W czym są lepsi i jak wyróżnić się od konkurentów?
5. Nikt teraz nie kupuje. Twórz pilną potrzebę zakupu i poczucie wysokiej wartości, większość firm znajdzie budżet i podejmie decyzję, jeżeli dostrzeże wartość, następnie mając doświadczenie zacznij się nim chwalić i opowiadać o tym jak pomagasz innym.
6. Mój produkt jest powszechny. I co z tego? Dobry sprzedawca nawet z podstawowymi produktami zbuduje wartość i warianty.
7. Klienci nie oddzwaniają na moje telefony. Dałeś im powód, aby oddzwonili?
8. Za mało osób wie o naszych produktach. Zróbcie więcej reklam, sposobów jest tysiące, najważniejsze jest aby być aktywnym, jeżeli brak Ci pomysłów to skorzystaj z agencji reklamowej.
Artykuł związany z poszukiwaniem klientów
Poszukiwanie klientów
Damian Wilpert
Szkolenia sprzedaży
-
Najbliższe szkolenia
-
Szkolenia prowadzone w każdym tygodniu
Wystąpienia publiczne - indywidualnie 1x1 z trenerem
Cała Polska -
Szkolenia prowadzone w każdym tygodniu
Techniki sprzedaży i budowa pozytywnego wizerunku
Cała Polska -
Pasja wystąpień. Kurs Wideo
Cały świat - Pokaż wszystkie