Rola pierwszego wrażenia
Rola pierwszego wrażenia
Rola pierwszego wrażenia jest na tyle silna, że zawsze powinniśmy o niej pamiętać, cokolwiek w życiu robimy, czy spotykamy się ze znajomymi, rodziną, klientami – to każdy tworzy pierwszą opinie na temat swojego rozmówcy, przypomina mi się sytuacja, kiedy rozpoczynałem pracę w branży finansowej i na moje pierwsze spotkanie wybrałem się w dosyć luźny i neutralny ubiór, mało też pasujący do branży w której pracowałem, był to pewien sprawdzian, ale i też lekcja, która pokazała mi siłę pierwszego wrażenia, pomimo tego, że merytorycznie byłem przygotowany do spotkania, to i tak na starcie moi rozmówcy mnie skreślali, nikt nie chciał ze mną długo rozmawiać, nie odbierali mnie poważnie, natomiast kiedy mój ubiór był dopasowany do sytuacji i branży, to też siła pierwszych spotkań uległa ogromnej zmianie, klienci odbierali mnie z większym poszanowaniem.
Nasz ubiór to nie tylko najdroższe ubrania, ale dopasowany do sytuacji, czystość, schludność, odpowiedni dobór kolorów.
„Wygląd to 80% sukcesu.” - Woody Allen
Ciekawym doświadczeniem była dla mnie praca w branży reklamowej, która jest zdecydowanie bardziej elastyczna, a dlatego, że w reklamie możemy pozwolić sobie na większą swobodę w doborze ubrań, mogą to być kolorowe swetry, polo, ubrania wyróżniające się mocnymi wyrazistymi kolorami, klient z którym jesteśmy umówieni na spotkanie, odbiera nas pozytywnie a to dlatego, że wymaga od specjalisty z branży reklamowej kreatywności i nowoczesności, chce żeby jego reklama była inna, właśnie poprzez ubiór możemy to również przedstawić.
Ksiązka Techniki sprzedaży Damian Wilpert
Damian Wilpert
Rola pierwszego wrażenia jest na tyle silna, że zawsze powinniśmy o niej pamiętać, cokolwiek w życiu robimy, czy spotykamy się ze znajomymi, rodziną, klientami – to każdy tworzy pierwszą opinie na temat swojego rozmówcy, przypomina mi się sytuacja, kiedy rozpoczynałem pracę w branży finansowej i na moje pierwsze spotkanie wybrałem się w dosyć luźny i neutralny ubiór, mało też pasujący do branży w której pracowałem, był to pewien sprawdzian, ale i też lekcja, która pokazała mi siłę pierwszego wrażenia, pomimo tego, że merytorycznie byłem przygotowany do spotkania, to i tak na starcie moi rozmówcy mnie skreślali, nikt nie chciał ze mną długo rozmawiać, nie odbierali mnie poważnie, natomiast kiedy mój ubiór był dopasowany do sytuacji i branży, to też siła pierwszych spotkań uległa ogromnej zmianie, klienci odbierali mnie z większym poszanowaniem.
Nasz ubiór to nie tylko najdroższe ubrania, ale dopasowany do sytuacji, czystość, schludność, odpowiedni dobór kolorów.
„Wygląd to 80% sukcesu.” - Woody Allen
Ciekawym doświadczeniem była dla mnie praca w branży reklamowej, która jest zdecydowanie bardziej elastyczna, a dlatego, że w reklamie możemy pozwolić sobie na większą swobodę w doborze ubrań, mogą to być kolorowe swetry, polo, ubrania wyróżniające się mocnymi wyrazistymi kolorami, klient z którym jesteśmy umówieni na spotkanie, odbiera nas pozytywnie a to dlatego, że wymaga od specjalisty z branży reklamowej kreatywności i nowoczesności, chce żeby jego reklama była inna, właśnie poprzez ubiór możemy to również przedstawić.
Ksiązka Techniki sprzedaży Damian Wilpert
Damian Wilpert
-
Najbliższe szkolenia
-
Szkolenia prowadzone w każdym tygodniu
Wystąpienia publiczne - indywidualnie 1x1 z trenerem
Cała Polska -
Szkolenia prowadzone w każdym tygodniu
Techniki sprzedaży i budowa pozytywnego wizerunku
Cała Polska -
Zapytaj o termin
Trener biznesu, certyfikowane szkolenie. Zawód przyszłości. 2 dni.
Cała Polska -
Pasja wystąpień. Kurs Wideo
Cały świat - Pokaż wszystkie