Menu

Damian Wilpert - Wystąpienia publiczne, Prowadzenie imprez, konferansjer

 
 

Szkolenia - zapisz się!

  • Profesjonalna obsługa klienta

    1250 zł netto
     
    Data Miejsce
    Szkolenia prowadzone w każdym tygodniu Cała Polska Zapisz się

    Profesjonalna obsługa klienta decyduje o tym, czy klienci z nami zostaną i będą naszymi partnerami i najlepszymi ambasadorami naszej marki. W trakcie szkolenia uczestnik na bieżąco otrzymuje informacje zwrotną w celach rozwinięcia umietności swobodnej komunikacji z klientem.

    Szkolenie rozwijające kreatywne myślenie, zwiększa skuteczność w rozmowach bezpośrednich i telefonicznych.

    Celem szkolenia z zakresu Obsługi Klienta jest:

    • budowanie pozytywnego wizerunku firmy

    • diagnozowanie potrzeb klienta i dopasowanie oferty do jego potrzeb

    • wzrost kompetencji pracowników zatrudnionych przy obsłudze klienta

    • wdrożenie efektywnej i profesjonalnej obsługi klienta przez telefon oraz email zgodnie z etykietą biznesu

    • rozwój umiejętności w zakresie komunikacji niewerbalnej i werbalnej

    • budowanie potrzeb klienta poprzez skuteczne zadawanie pytań otwartych,

    parafrazę i odzwierciedlanie

    • umiejętność radzenia sobie ze zdenerwowanym klientem - stosowanie asertywnego zachowania

    • zdobycie umiejętności radzenia sobie w sytuacji konfliktowej

    • przekazanie technik motywacji i radzenia sobie ze stresem

     

    Certyfikaty i materiały

    Po zakończonym szkoleniu uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający jego ukończenie oraz materiały dydaktyczne w formie papierowej.

     

    Program obejmuje 8h szkoleniowych.

    Moduł 1. Profesjonalna obsługa klienta, spotkania bezpośrednie

    Cel modułu: poznanie etapów i sposobów skutecznej obsługi klienta

    Powitanie i nawiązanie kontaktu, rola pierwszego wrażenia, komunikacja werbalna i niewerbalna

    • Rola pierwszego wrażenia
    • Savoir - vivre i faux - pas obsługi klienta
    • Rozpoznawanie potrzeb klienta - rola pytań otwartych i zamkniętych, aktywne słuchanie i parafraza, ćwiczenia z wykorzystaniem poznanych narzędzi

    • Budowanie relacji z klientem
    • Pożegnanie klienta

    Moduł 2. Obsługa klienta telefoniczna i mailowa

    Cel modułu: jak przeprowadzać rozmowy telefoniczne, jak zachęcić klienta, by wysłuchał oferty i z niej skorzystał

    • Przygotowanie się do rozmowy z klientem
    • Przedstawienie się, firmy i powitanie klienta
    • „ Zimne telefony”, „Telefony z polecenia”
    • Budowanie profesjonalnego wizerunku (swojego i firmy)
    • Rola pierwszego wrażenia w rozmowie telefonicznej
    • Właściwe przedstawianie oferty
    • Praca nad głosem i techniki modulowania głosu
    • Nastawienie klucz do sukcesu w profesjonalnej obsłudze klienta
    • W jaki sposób podczas telefonicznej rozmowy z klientem stworzyć „wizerunek profesjonalisty?
    • Profesjonalna komunikacja mailowa
    • Pożegnanie klienta

    Moduł 3. Typy temperamentu w obsłudze Klienta

    Cel modułu: Jak rozpoznać temparament klienta, aby móc dokładnie zbadać jego potrzeby

    • Rodzaje temparamentu Klientów i dostosowanie do niego sprawdzonej strategii
    • Strategie komunikacji z klientem wg  typu temperamentu klienta

    Moduł 4. Zarządzanie własnymi emocjami w obsłudze Klienta


    Cel modułu: rozwinięcie kompetencji inteligencji emocjonalnej

    • Samoświadomość, samoregulacja emocji
    • Budowanie siły charakteru


    Metody pracy, które stosujemy podczas szkolenia

    Uczestnicy szkolenia będą aktywizowani do samodzielnej pracy, do pracy grupowej, ćwiczenia będą miały przyjemną formę.

    • Mini – wykłady
    • Ćwiczenia praktyczne – scenki
    • Dyskusje moderowane przez trenera
    • Energizer’y, icebreaker’y
    • Studium przypadku
    • Praca indywidualna, w parach i grupach
    • Obserwacja
    • Feedback po każdym ćwiczeniu od trenera i słuchaczy

     

    Szkolenie prowadzone w każdym tygodniu.

    Wszystkie szkolenia i konsultacje odbywają się w elastycznych terminach.

    Cena szkolenia zamkniętego, grupowego tworzona po zapoznaniu się z potrzebami i oczekiwaniami zamawiającego. 

    Jeżeli planują Państwu zorganizować szkolenie zamknięte, lub porozmawiać o formie 1x1
    prosimy o kontakt telefoniczny 535 405 935 lub e-mail biuro@deaszkolenia.pl

    Przygotujemy wycenę. 

    Miasta w których najczęściej szkolimy : Warszawa, Katowice, Poznań, Kraków, Wrocław, Zabrze, Łodź, Szczecin, Gdańsk.